۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

تاتی تاتی


یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

ساعت 5 صبح یکی از روزهای قشنگ خدا که بقول سعدی علیه الرحمه ؛ جمیع بهایم و آدمیان چنان خواب غفلت برده اند که گویی نخفته اند که مرده اند...اولین سنگ بنای این مکان جدید را میگذاریم؛ همچی هول هولکی و فی البداهه مطلبکی باید نوشت


با درود تو روح پرفتوح جی راسل جاهل غافل اسفل السافلین مکان؛ این مقال را میگشاییم، باشد که بفهمد روزی دکانی را تخته کرد که اگر برای ترکیب منحوسش نان نداشت، برای جماعتی تشنه آب داشت،آنهم در حد دلستر و آب آلبالو


درست دوماه و بیست و چهار روز و پنج ساعت پیش در چنین روزی


یاهو 360 (رضی الله عنه ) وفات شد تا آن همه خاطره و بلست و بلاگ و کامنت و روزهای طلایی در طرقه العینی به ورطه نیستی و دیار عدم و خاک فنا و [...] هرجور راحتی ، برود. جا دارد این ضایعه اسف انگیزناک را به خودمان و خودشان تسلیت بگوییم

شاید اوج حماقت و بلاهت و سفاهت و کلی ...َـت دیگر باشد که آدمیزاد به یک محیط مجازی اینطور دل ببندد، شاید هم آدمیزاد حال میکند که اینطور دل ببندد و به هیچ احدی هم مربوط نیست،در هر دو حال آنچه واضح و مبرهن می باشد دو مطلب است؛

یک؛ 360 تعطیل شد
دو؛ هیچ جا 360 نمیشود
سه؛ بچه های قدیمی پراکنده شدند
چهار؛
پروفایل خر است ، گاو من است


مخلص کلوم اینکه؛ به خانه جدید خوش نقل مکان کردیم،انشاءالله چرخش برایمان بچرخد همچی کامیون واری


19 نظرات:

Pavarchin گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ترک عادتهای بد انگیزه های خوب می خواهد... شاید هم خیلی خوب گفت...

حسین جان. بیا و باز هم گوش کن و بریم این لایو رو راه بندازیم که همی بسیار شبیه 360 علیه الرحمه است. به جون عزیزت میترکونیم. حسین رهگذر هم اومده اونجا. بیا و کلید چراغ رو بزن و روشنش کن که وقت تنگ است و هیچ معلوم نیست این نفس که فرو میرود ممد حیات است یا ابتدای ممات
http://ahmadalaei.spaces.live.com

تهمینه گفت...

حسییییییییییییییین =))))))))))))))))

پروفایل خر است ، گاو من است چی میگهههههههه=))))))))

دو مطلب میشه چهار مطلب چی میگههه=))))
یعنی ی فصصصل خدا خندیدم با این نوشتنتتت

ولی :(((( .. آره .. هیچچچچچچچچچ جا 360 نمیشه ..هیی ... ای بابا .. دقیقنم به هیچکی مربوط نیس چرا دل میبندیم!!!
واقعا تو روحت جی راسل ... چه روزای خوبی بود


بعدشم که راه اندازی این صفحه را تبریک عرض میکنیم در ساعت 5 صبح
ای کهعجب خانه بدوشانی شدیممم

پری بهانه گفت...

خیلی مبارکه! به سلامتی ایشاللا

PeDRaM PeNHaN گفت...

مبارکه! کلی آرزوهایِ خوب
درد و بلایِ هممون تو سرِ جی راسلِ خر!

mahdi hashemi گفت...

حاجي خيلي مخلصيمااااا مبااركه سيد ميگما داش حسين اين همچين درد بي خانماني رو قشنگ و واضح و ميزون گفتي كه آدم تازه درد بي خانمانو پرين و پاريكال و درك ميكنه ... انشا الله به حق 5 تن تير غيب باتوم شيشه نوشابه و قص علي هذه خداوند نصار ماتحت گرامي جي راسل بكند كه همه ما رو آواره كرد ...به قول حافظه ما حضرت حافظ درد هجري كشيده كه مپرس ...راستي حاجي ما از وقتي اومديم اين خراب شده بابل ديگه يو 95 و 96 و اين چيزا جواب نميده فيلترينگ اين خراب شده خيييلليييي پيشرفته تره روشون بشه درايواي هارد خود آدمم فيلتر ميكنن ..خلاصه نميتونم بيام فيسبوك پيشت دلتنگتم فتييييييييييرررررررررررررررر .... تنها جوري كه ميتونم بيام اين كنار سايت ياهو يه لينك به فيسبوك داره از اون جا ميتونم فقط نوشته ها رو ببينم نه عكس ها لود ميشه نه ميتونم چيزي بنويسم راستي ايميلمو كه ديدم ديدم گويا يه عكس آپ كردي جا خواب واسه برو بچ گذاشتي من نتونسم ببينم تونستي ايميل كن واسم گويا كلي كر كر خنده بوده من تمام نظراتشو كه واسم ميل شده بود خوندم اما خود عكسو نديدم
راستي اين تهمينه اين بالا همون تهمينه خدمونه ؟ ... يادش گرامي دوست خوبي بود هيف كه بعد اون داستاناي كذايي كلي از من شاكيه گويا رفته كه رفته ياديم از ما نميكنه مام كه پيداش نميكنيم جايي ... بهش سلام ما رو برسون

ghazaleh گفت...

:)))))))))))))
مررررد .. تو بترکیییییی :))))

به صورت کروکی وار
دربست
بن بست
قبج رفتنی
کامیون واری
بی ام دبلیو سرعتی
قدم خوش تشریف اوردی :دی

ghazaleh گفت...

چطورییی باید فالوت کنمم ؟!؟!
هااا ؟!؟!

نویسنده مهمان گفت...

خوب کاری کردی .
این همه مدت کجا بودی؟
می دونی کی قولش رو بهم دادی؟

بهار ایرونی گفت...

من کلا انگیزه ات رو از نوشتن این سطور ندرکیدم
نه که قوه ادرکه ام مشکل داشته باشه ها
نه
کلا تو زبون آدمیزاد خوب بلد نیستی
اما در یه مورد ... فقط و فقط یه مورد باهات موافق بودم

ناشناس گفت...

بازگشت مقتدارنه شما را به ورطه وبلاگ نویسی تبریک و تهنیت می گوییم

Unknown گفت...

واااااااای.
هیچ چیز مثه دیدنه یه 360ی تو این بلاد بلاگر خوشحالم نمی کنه!!
بسی از دیدنت خوشحال شدم و اینا...هیچ وقت فرند نبودیم اما واقعن واقعن واقعن خوووووشحال شدم!
ایشالا چرخش برات بچرخه عین تریلی

مستفا گفت...

خوش اومدی حاجی
بچرخه برات

ساجده گفت...

ســـــــلام
به به داداشمم كه وبلاگ مينويسه
اييووووووووووول بي معرفت
حالا وبلاگ راه ميندازي به آبجيت نميگي؟؟؟هان ؟؟هان؟؟

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

:))
حرف دل زدی آقا حسین
مخصوصا اون نتیجه گیری ها خیلی جالب بود:))
ولی اینجا یه مشکل داره
کامنتای دیگران قاطی پاتیه و اصلا نمی شه خوندشون!

هما.ش گفت...

خوشم میادت!
مبارک باشه وبلاگت

ناشناس گفت...

آقا مبارکه

عاطفه گفت...

من اینجااا(به یاد 360)...(حالا واقعا کجا؟؟)
360 گفتی و کردی کبابم لامصب
.
.
واقعا هااا....فک کن...چن سال دیگه..من به نوه هام چی بگم؟؟بگم دل بسته خاک تو سر یه سایتی بودم که درش تخته شد و منم بعدش هی غصه خوردم براش!!؟؟؟
نمی خندن بهم!!!؟؟
چه کسی بخنده..چه نخنده...من دل بستش شدم و هستم و دلم واسش تنگ میره همچنان
نتیجه گیریات درست بود...مخصوصا اون پروفایل که خره
.
.
راستی...چرا اینجا نظرات نصفه نمایش داده میشه؟؟یعنی های لایتشون کردم تا تونستم بخونمشون..چون همشون نصفه بودن
.
.
راستی....غم اومد تو دلمون باز
همچان نیازمند شونه های پت و پهن و گرمتون هستیم واسه دلداری

محبوبه گفت...

بابا
تبریکات عرض می نماییم

ارسال یک نظر